Jag SKA klara den.

Två gånger, 80% och 81%. Jag ska klara den.

Hata DF. Och Slash.



Ska jag klippa mig kort? eller ska jag bara klippa mig lite grann? >>> Beslutsångest.

Tusan.



Nu verkar det helt klart att det blir Roadtrip på tisdag! =D
En heldag i bil, båt och till fots med Kokos, Peppe och Duválle. Kan det bli konstigare? Nej, jag tror inte det.

Se upp danskj*vlar, här kommer vi!



Nu börjar det även dra ihop sig till den mytomspunna lagfesten som kommer att äga rum under lördagen. Ryktena går om att det kommer förtäras en större mängd tacos tillsammans med en ännu större mängd alkohol (främst öl, eftersom att det är fotboll vi ändå spelar). Detta kommer med all säkerhet att bli något extraordinärt. Kul träningen kommer bli på söndag med. Hihi.



Ikväll får alla hålla sina tummar för våran käre Peppe och hans Kalmar Knights som förhoppningsvis kommer bjuda på show i Iffehallen ikväll kl. 19.00 (Tidmätare är en av människans äldsta uppfinningar. Anordningar som med någorlunda noggrannhet kan användas för att mäta tid har funnits länge. Olika tekniker har använts som alla utnyttjar en känd regelbundenhet för att mäta förfluten tid. Exempelvis har skuggan som kastas av solens sken använts i soluret åtminstone sedan 3000 år före Kristus. Solskuggan från obeliskerna i det forntida Egypten, höga, smala stenpelare, kunde användas på detta sätt. Sådana pelare kallades för gnomon och försågs senare med en öppning vid toppen som gjorde att pelarens längd även kunde användas för att mäta solhöjd och andra astronomiska data. /Wikipedia). Jag kommer vara där.

Kommentarer
Postat av: Nre

Underbart att höra med dansk öl!
För övrigt. Kortklippt!

2008-02-02 @ 12:22:40
URL: http://potentialen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0