Reinkarnation

Lite för mycket fritid, lite för sena nätter.. Får ge det ett försök till. 

Hemkommen från träning. Sista grusträningen, kanske? Hoppas att gräset växer till sig ordentligt nu tills nästa tisdag, det hade varit kanonfint att gå av gruset nu. Fint med match på gräs i helgen i vilket fall. 

Två lediga dagar i följd har jag fått njuta av nu, det är inte illa. Svårt att minnas senast jag var ledig så mycket utan att behöva ta ledigt för att jag haft saker att göra. Men nu blir det åter till jobbet imorgon igen, och sen inte ledig förrän nästa helg verkar det som. Får se vad som händer.. Lön nästa vecka iaf, aldrig fel. Yesss

ζ

Om 78 dagar bär det återigen av mot Norje och Sweden Rock Festival, 2009 års upplaga. Fyfan, förväntningarna är allt för höga, nästan så att jag är rädd att jag kan bli besviken när jag väl är där.. Men å andra sidan, förra året var sjukt, och det är upplagt för att bli minst likadant även detta år. Tänk att få se band som Twisted Sister, Journey, Europe, ZZ Top, In Flames, Heaven & Hell, Volbeat, Flogging Molly...... MED FLERA. Hoppas att jag ser åtminstone ett par av banden iaf, förra året gick ju sådär med bandtittandet ändå, missade en hel del tack vare.. ja, ölen. Men inget jag kan ångra ändå, det ledde till en hel del legendariska historier i vilket fall. =)

78 and counting...

ζ

Haft lite Will Ferrell-noja på senaste. Avverkat en del av hans filmskara tillsammans med Danne.
Semi-Pro.. Anchorman.. Talladega Nights... Stepbrothers.. Haha, de två sista är sjuka. Helt underbara. 

"Boats and Hoes!"

Jag rekommenderar alla att se hans filmer! NU

ζ

Avenged Sevenfold - Afterlife 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0