Youth Gone Wild

Sitter i soffan hemma i Tegelviken, Anton halvsitter / halvligger sovandes i den lilla soffan tillsammans med Emilia i brandmannagreppet. Konstig bild? Det är det också..



Idag gjorde jag klart det allra sista arbetet/provet/läxan/inlämningen/whatever för hela gymnasiet. Inget mer sånt för min del alltså ! FY, FAN, VAD SKÖNT.

Väldigt befriande.. Om man nu kanske kunde ta tag i fotbollen på allvar igen och kanske faktiskt prestera något. Så att någon lägger märke till det med.. jag har haft lite för mycket skola, rester på senaste för att kunna fokusera fullt på matcherna. Atlas var senast. tre veckor sedan... Alldeles för länge. Nu är det dags igen.



Imorgon blir det match, sedan fort upp till Kalmar och Springbreak, där alkohol i mängder tillsammans med trevligt sällskap och bra musik i form av Takida väntar mig. Inte fy skam i jordgubbslandet !

Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0