"Oh my god... She's so drunk!"

"Svanar är onda." /D

Men inte ankor. Förväxla inte de två djuren. Ingen gillar ett missförstånd.



Nu har vinnaren av 2008 års pris för "Tråkigaste dröm" korats. Det är "Böckling" Petersson som tar hem bucklan med gårdagens nervkittlande natt-teater som innebar att (citat): "jag drömde att jag satte upp en hylla på mitt rum. Sen drömde jag att jag sov." Utan tvekan; två scenarion som endast kan ses som utomordentligt ointressanta med tanke på vad som annars kan och brukar ske i drömmarnas rike. Grattis, Böckling!

Nu ska jag sova. Snart. Shaun of the dead är rolig.

Kommentarer
Postat av: Jacki

Trevlig blogg ;)

2008-05-05 @ 16:33:50
URL: http://jackiiiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0