Projekt och åter projekt.

Vi tycks ha kommit till en liten vägbula gällande projektet nu.. Måste ta oss förbi detta !! Två dagar kvar..

Tre dagar kvar till fredag dock (=




Jag är säker på att flertalet av Er läsare någon gång i sitt liv lyckats lägga vantarna på en Kalle Anka & Co. tidning tillika pocket, och därför är familijära med scoutsällskapet "Gröngölingarna". Deras ledare för mig genast till temaveckan... "Stor-mogulen"

Stormogulen är en karaktär vars karakteristiska drag ger honom en unik karaktär. Trots sin höga rang inom scoutkåren är han väldigt feg när det väl kommer till kritan, och istället tvingas allt som oftast Knatte, Fnatte och.... vad heter den sista nu... Fnatte! ingripa. Stort, Stormogulen säger jag!



Idag var den slutgiltliga kampen i klassen mellan länderna i klimatkonferensen. Efter dusten skulle jag nog personligen vilja påstå att Kina stod som vinnare, även om fröken ordförande inte erkänner det. Vi hade ju faktiskt räknat poängen, som visade till våran fördel.

Glöm inte Max Fenders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0