"men skit i det......"

Och där är vi klara! Äntligen är den förebennadde rapporten klar.



Har ni också märkt att det kommer något konstigt ibland? Det liksom svävar ner vita, kalla små saker ner från himlavalvet. Och kallt är det med! Vad är det som har hänt? JO det kan jag ta och tala om för Er alla. Det har skett ett STORT BAKSLAG för den tidiga våren som var förutspådd av våra goda kollegor på SMHI. Som alltid hade de fel. Tack för den falska förhoppningen!

Snö och vinter är vad vi istället får uppleva i dagarna runt påsk nu! Det blir jävligt kallt för den äckliga haren att lägga ut ägg i helgen. SYND. Jag vill ha Sol och Sommar och Stek, ingen Snö.

Jag tycker inte om snö, alltså.



Nämnde jag förresten att vi äntligen är klara med rapporten?   = Stort



Nu är det snart fredag imorgon!
Fest.
Det är stort.






OBS.
Anton "Loket" Norén går numera på räls. Reta honom för det. Eller slå honom lite lätt på tänderna, det är också kul.
Stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0