Are you suggesting we dance our troubles away?

I dessa ilskans tider så har det blivit mer och mer populärt att göra hata-listor, eller "saker som kan dra åt h-vete"-listor.

jag vill absolut inte vara sämre.

Topp 5 saker som kan dra åt h*lvete

5. Religionskunskap A. Inte bara är det det ämne som är absolut minst intressant av alla olika ämnen man fått prova på, det är så obotligt tråkiga lektioner, tråkiga läxor och tråkiga prov att man hellre överväger kollektiva självmord, som en "frälsning" ifrån detta. Sen gör det ju inte saken bättre av att man blivit straffade med den mest ointresserade läraren i skolans hela ledarstab. Evelyn "sömnpillret" Hahne. Aldrig förr har en människa haft en sådan effekt på människor, blotta synen av denne får folk att helt plötsligt falla till sömns. En tråkigare människa får man leta efter.

4. Folk som delar ut flygblad, till exempel Jehovas vittnen som var här alldeles nyss. Jomen tack för inbjudan till att lyssna på "varför Jesus dog för oss människor" ! Jag tänker verkligen att gå på denna föreläsningen. I ståuppkomikern (tillika geniet) Mitch Hedbergs sanna ord, "..and when people hand me out fliers it's kinda like they're saying -Here, You throw this away..!"

3. Car-park. Eller lapplisor överhuvudtaget. Alltid är det feta, medelålders män eller kvinnor som åker runt i de små förbannade bilarna och sprider hat. Ni gör inte världen bättre med era äckliga lappar under vindrutetorkaren. Och dyrt ska det vara med! Detta måste vara en av de få folkgrupper som är mer hatad än gnaget.

2. Melodifestivalen.

1. Myror. Vem fan kom på idén att myror skulle finnas, egentligen? Jag hatar dem. De invaderar min lägenhet, helt utan förvarning. Nu står man här med en fot i stacken. Och inte fasen går de på mina genialiska och strategiskt placerade superfällor (glas med saft) heller! Nej då. De strosar runt i lugnan ro och gör mitt dagliga liv till en evig kamp!



Nu är det den dagliga dosen av NHL08 med Peppe på tapeten. Och inköp av diverse MMM. (Myrmördarmedel)

Var glada, folk. Gör världen till en bättre plats att leva i.

Kommentarer
Postat av: Kokos

Är du arg eller=)

2008-03-05 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0