Stoppa pressarna

Det händer! Ett livstecken från mig!

Grejen är den, att det har hänt alldeles för mycket.. Både bra och dåligt. En sammanfattning... räcker egentligen inte till.

Vi provar änyway.



Sweden Rock Festival 2008 4 - 7 Juni


Ja, vad ska man säga ? Mycket bättre än så här blir det nog fan inte !

Fyy fan vilka dagar det var! Historierna är många, långa, dimmiga, och i många fall osannolika, men tillika väldigt sanna.

Topp 3 SRF08

3. Moonshinen. Kristallklar himmelsdryck.

2. Airbourne. Vilket stjärnband, de kommer att bli stora. Vilken energi på det också! När sångaren klättrade upp (uppskattningsvis 6-7m högt) i scenställningen med gitarren och drog ett par riff. Detta var en riktig öppning för Sweden Rock.

1. Def Leppard - Pour Some Sugar On Me - Jag och Martin har nog aldrig rockat så hårt förr. Det var en känsla av..uppgivenhet efteråt, vad hade jag kvar att sträva efter i livet? Jag hade ju nått höjdpunkten..



                       
I wanna be a pirate!                Undertecknad med en              Volbeat var förvånansvärt
                                             god drink i hand.                      populära. Awesome.




Hörde jag en prydlig hus-
vagnsplats?



JAG SKA DIT IGEN.




Studenten 12 Juni 2008

Efter denna resa var det så dags för något som egentligen borde varit höjdpunkten, toppen, målet, med hela året; STUDENTEN. (Dock var SRF så j-vla bra att jag hade svårt att tänka på det till fullo)

Det blev en väldigt, väldigt bra student om man bortser från det äckliga regnet som öste ner i intervaller. Men vad gör väl lite vatten när man är..som man var då. ? Ingenting!
Det blev sång, skrål och alkohol mest hela dagen. (Ey, en liten ofrivillig ramsa där ju ^^)

Topp 3 Studenten

3. Vagnåket med klassen. Som vi sjöng. Helium är kul.

2. Kvällen efter på Vallen. Alla studenter samlade och man var inte lika slutkörd som på studentdagen.

1. Avslutnings-förfesten hos Lave. Bortsett från att Kalmars alla taxichaufförer verkade ha pms.




Mer info om nästföljande veckorna kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0