Woho idag.

Så har den där dagen kommit igen. Söndagen. Fast denna söndagen är lite speciell, på flera sätt. Det är den sista söndagen på mitt sista sportlov som gymnasieelev, det är den söndagen då mor och far införskaffat sig ett nytt färdmedel i form av automobil, MEN det är även 365 dagar, alltså ett år, sedan som en av de bättre partajen i mitt liv ägde rum. Min kära 18-års dag. Jag gör som indianerna och minns tillbaka med glädje på sagda kväll, och slänger även en blick framåt ett år och kommer på att jag då fyller 20 och även jag får göra A-laget sällskap inne i Sveriges älsklingsboutiqué SB. Snart så.

Men det är mycket som ska hinnas med innan detta sker!
Det är staggjakt, springbreak, student, jobb, blekingefyran, Sweden Rock.. massor massor faktiskt.



Imorgon är det måndag, vilket betyder Mitt i naturen med Dan "Hemulen" Frendin! Jag kommer att sitta med citat-pennan i högsta hugg. Jag är inte ett dugg orolig att Dan går en hel dag utan minst ett bra sådant som han kan stoltsera med. Tänk att leva i Dans närhet, som en granne eller familjemedlem eller något liknande. Man brukar ju säga att man inte kan få för mycket av det goda. . .

Kommentarer
Postat av: Nre

Grattis i efterskott! Dan stod i duschen i söndags på Friskis. Han lever ju upp till namnet "bäver-dan" om man säger så. Undrar dock om han har den uppstoppad då &då...

2008-02-25 @ 18:11:08
URL: http://potentialen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0