Oh behave!

En ofrivillig, plötslig muskelsammandragning, ofta smärtsam. Jag talar såklart om kramp. Kramper uppkommer vanligen som reaktion på överansträngning och kan då härledas till brist på syre, vätska eller salter i kroppen. /Wiki

Detta är ett fenomen som har legat som en förrädisk skugga, en träbent pirat med ont uppsåt, en illasinnad zoolog som utför rituella stympningar av olika slag, under större delen av min idrottsliga karriär. Bara för att få höra att min kära vän, min chefsdirektör i vardagen Petter, aldrig fått chansen att uppleva denna formen av kroppslig ifrånsägelse. Vad kan detta bero på? Har han möjligtvis utomjordiska gener dolda i sin kropp? Vi vet ju sedan innan att han även klarar sig undan bieffekterna av att vistas i Dimman. Något som undertecknad dessvärre tycks ha betydligt svårare att göra. Eller kan det vara så att svaret finns hos mig, har jag måhända väldigt lätt för att musklas tills detta händer? Jag kommer att blicka vidare in i detta mysterium. Låt oss hoppa att svaret finns där ute, någonstans. Ska man lyssna på introduktionen av den gamla televisionsserien Arkiv X så gör det ju faktiskt det.



Väldigt roligt att se att allas våran Greve har hittat knapparna till sitt dammiga gamla tangentbord och lyckats knåpa ihop ett, om än omotiverat, blogginlägg.
I sagda blogg ligger frågan svävandes, "hade Dan "Hemulen" Frendin skägg innan?" Jag skulle personligen vilja minnas att så var fallet. Dock vet jag inte om jag skulle vilja kalla det "ståtligt", då det såg mest ut som att han hade glömt bort hur man går tillväga för att raka sig. Men, jag lägger frågan öppen, eftersom att jag inte kan säga till 100% hur sanningen tog sig.



Och så missar man Hardcore på fredag, som jag planerat att jag skulle se i ett par månader... typiskt.

Kommentarer
Postat av: Karro

Du ser musklas är ett användbart ord ! :D

2008-02-28 @ 18:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0