Försmak.

Sitter i lägenheten igen. Tegelviken har nog inte varit detsamma utan mig.



En större uppgradering har skett! Ny tv, ny möblering och lite annat nytt också.
Min tv (som för övrigt kommer att heta Steve [st-ee-vä] ) är nog världens bästa tv. Bra köp av mig!



Nyår.

Ao. Fripps, Peppe och Kokos SAMT med finbesök av Ämtduvalle kommer att dinera tillsammans hemma hos Peppe för att sedan föra kalaset vidare mot andra vyer. Vilka vyer det kan tänkas bli får vara sådant man märker vid ett senare tillfälle. Möjligtvis kommer kvällen sluta i Tegelviken, som vanligt alltså. Det gör absolut ingenting, då jag glatt kan stoltsera med en, så att säga, ny-gammal lägenhet.



Dimman var ovanligt tät i fredags.. större delen av kvällen är ganska mycket helt borta. Puts väck! Martin måste ha tagit med sig den. Ge tillbaka tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0