I challenge YOU to a rock-off

I dessa soliga sommardagar som man nog ändå får lov att kalla det, så är det svårt att undvika att blicka framåt i tiden. Inte så långt framåt, men en liten bit. Som en månad och fem dagar framåt. Då är det nämligen dags för År 3 eleverna på Stagneliusskolan, Kalmar, att taga student. Fast det kanske inte är alla som ska, någon stackare kanske är tvungen att läsa om ett år eller två. Otur, isåfall. Men det var inte det jag ville få fram med detta. Jag tänkte komma till min klass, Sp3J. 30~ personer som spenderat 3 år tillsammans nu. Jag är väldigt glad att jag hamnade i just denna klassen, och inte en annan klass som har en väldigt stor och ganska "ser-elak-ut-även-fast-han-kanske-är-snäll,-man-vet-ju-aldrig"-kille. Inte helt olikt klassen på detta foto, faktiskt!


(Han i mitten)



Jack Handey verkar vara en väldigt skön kille, förresten.

"Is there anything more beautiful than a beautiful, beautiful flamingo, flying across in front of a beautiful sunset? And he's carrying a beautiful rose in his beak, and also he's carrying a very beautiful painting with his feet. And also, you're drunk."

Bedöm själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0