Dehapaeya-kamaheyaamama, maheeyamayahoyahe

Så lyder introduktionen av Rednex - Spirit of the hawk. På ett ungefär.



Sista veckan innan lovet, innan Italien nu då. Projektet måste vara klart tills torsdag. Men det gör inget, för innan Italien och efter torsdag är det nämligen dags för det som är den största drivkraften i skollivet just nu; FEST. Det ser vi alla (iallafall jag och P, resten har jag inte pratat med) fram emot!
Fnittrigt att helgerna aldrig ens hinner ta slut innan man är sugen igen. Bådar gott.



Något unikt har hänt idag, Max Fenders har tagit ett stort kliv in i mitt hjärta med deras extrema partyhit "Vi går hem till Max". En låt som inte bara innehåller en unik, kläm-käck melodi och genialisk lyrik, den framförs även av bandet i fråga iförda stilrena, gula dräkter som får Versace och Louis Vitton att gömma sig i skam.
Från och med nu gäller följande, hörs textraden "Kom nu, är det dags. Ååå vi går hem till Max. (Allihopa!)" så kommer antagligen jag dansandes strax efter. Möjligen tjutandes "Whoopeee!" också.



Matchen gick väldigt bra. Återstår att se om man kan fortsätta på samma bana i fortsättningen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0