19 igen.

Igår blev min 19-års dag firad av mina hjärtliga vänner. Mycket trevlig tillställning :) (även om det blev aningen senare än planerat)

Gästlistan var som följande; Peppe, Kokos, Duvalle, Patrik, Maatin och Aaaamanda. Det tillkom även lite löst folk senare under kvällen.

Som att det inte var nog med en väldigt rolig fest så hade mina vänner även köpt paketer till mig! Tilläggas bör även göras att det var de bästa paketen i världen, minst!

Paket 1: Toast-Tattoo - Känner du att dina rostade mackor är lite för tråkiga ibland? Då ska du prova våran produkt! Med ett enkelt tryck på mackan innan du rostar så får du ett valfritt mönster som varar. Ett lite roligare alternativ, helt enkelt!

Paket 2: Badanka (i jätteformat) - Känner du dig ensam i badkaret? Blir duscharna lite för tråkiga? Köp då våran badanka i XL-format så blir du aldrig mer ensam i vattenkammaren!

Paket 3: Donald Strebovich - Kram!


Donald Strebovich <3
(Minst lika bra som Frolov)

Tack så jättemycket gott folk =)

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Låter härligt, ursäktar att jag inte kunde komma då jag firade min bästa vän jens och till stor del av natten låg o spydde i en soffa :)

2008-03-16 @ 12:56:30
URL: http://potentialen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0