Mer.

Nu när denna onsdag närmar sig sitt slut kan jag bara säga som så att jag måste vara sämst på bowling. Men man är ju inte med för tävlingens skull, utan snarare för att ha roligt på vägen! Väl spelat av Peppe, Kokos och Ämtdúwalle.

Mer sånt, Peter B. !!



Ett steg närmare helgen. Det känns som att det kommer bli en bra helg överhuvudtaget faktiskt. Håll tummarna (Tumme (latin: pollex) är ett av människokroppens fingrar. Tummen är från början en utväxt muskel, för att underlätta arbete, men utvecklades till ett ben i efterhand. Ett uttryck om tummen är att "ha tummen mitt i handen". Uttrycket används när man talar om klumpiga personer. Ett annat uttryck är att "ha tummen i arslet", vilket syftar på att man är lat. Tummen upp är en gest som i många kulturer uttrycker samtycke, att man godkänner något. / Wikipedia) för att morbror hinner klart med de där eländiga bromsarna, så kanske jag får ha "silvriga faran" i nästa vecka.



"Wrap my arms
Around your name
Feel your breath
Against my pain
As i breathe out, the past is gone"

Kommentarer
Postat av: dillfräs

Jag vann på bowlingen

2008-01-16 @ 22:19:05
URL: http://izzysparks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0