Resor, strejk och intagande.

Nu har mitt internet gått in i någon slags strejk, då det totalvägrar att fungera. Kanske har det blivit utbränt, lite för mycket bloggande, lite för mycket msn:ande -jag vet inte. Men något är det. Istället får jag under tiden agera pirat och låna andras intranät.



Första träningsmatchen är nu avklarad. Man får väl sammanfatta med ett "sådär". Visst vann vi matchen, och visst hade vi pressen genom större delen av den, men det finns mycket som måste förbättras. Bland annat avslut ♥ Jag är, helt, slut.



Nu är lovet igång, och jag har absolut ingenting planerat. Kul. Det får bli en vecka som alla andra, fast med lite mindre skola. Eller jo, jag har en sak i planeringen. Fest på fredag! FÄST. Det är bra. Kanske (eller kanske och kanske, förmodligen snarare) kommer det till att bli lite förtäring även ikväll. Finns många anledningar till detta; vi vann första träningsmatchen, Utd - Arsenal spelar idag, bjuden på fest, det är lördag, det är sportlov, ingen fotboll imorgon, tog det lugnt igår, det är lördag. . Bara att välja och vraka!
UPPDATERING: De sista raderna jag nyss skrev har blivit bekräftade. Det blir förtäring. Martin&Freddie + "drycken" = ajajaj. Vi syns i dimman, mina vänner.



Greven, jag håller tummarna för dig i din resa till Lalalalalalandia.
Brorsan, jag håller tummarna för dig och dina laddare i Schweiz.
Peppe och Kokos, för er håller jag tummarna utan egentlig anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0