Problem solved. För tillfället.

Tack vare Patrik, aka Larry, är mitt mobiltelefon-problem löst. Ett utsökt exemplar i form av Sony Ericsson K750i kunde denne gode man tillhandahålla mig. Man kan till och med använda navigerings-spaken ibland! Med betoning på ibland. Men vad gör väl det? Hellre det än inget alls, som jag brukar säga!



Detta har inte varit en bra vecka.. inte alls faktiskt. Låt nästa bli bättre..
Hur hittar man orken? Viljan att ta tag i saker och ting.. den finns liksom inte. Riktigt dåligt är det. Fan.

Nu är jag trött som aldrig förr. Och ångest på det.. vart har mina pengar tagit vägen? Bara tre veckor kvar tills det kommer mer... whopee. Sova lite kanske.. det låter som en god idé. Låter som den bästa idén jag haft på år och dar.

Seriepremiär på lördag. Sju dagar kvar. Måste nog träna båda träningarna.. om jag lyckas hitta pengar till det. Allt kostar. Livet. Också fan.

Soov istället.. chans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0