Funkar det nu..?

"And it's always little things
That to the surface brings
The comfort in the pain
The fear behind the smile"

Dessa raderna får inleda dagen. Skrivna av bandet Oleander, till låten Halo. Faantastiskt.



Så har påsken passerat. Inte för att jag märkt den överhuvudtaget, eftersom att jag befann mig på en fotbollsplan lite mer söderut än Sverige. Men ändå. Nu kan det faktiskt tyckas att sommaren närmar sig med stormsteg. Låt oss bara hoppas att vi slipper se mer av denna eländiga snön som infann sig under gångna veckan. (Stavas det verkligen "gångna"? Konstigt om det gör det.. Jaja, skit samma. Evelyn läser nog inte ändå.)
Nu börjar det märkas att man måste ta tag i skolan, visa lite mer intresse, vara lite mer seriös sista månaderna nu. Mycket prov och inlämningar.. och rester. Tänk om man hade varit Ken nu. Killen som har mer rester än vad vi haft uppgifter under gymnasiet. Men vad bryr han sig om det? Han får ju köpa en bil idag.. KK. (Kul Ken)

Match i helgen. I vanliga fall hade jag varit överlycklig för detta, men tyvärr är det inte så nu.. Vi har nämligen flyttat matchen från söndag till lördag. Klockan två. I Mörrum. Vilket betyder att de sedan länge planerade festligheterna som skulle ägt rum på fredag kväll istället får lämna rum åt andra, lugnare aktiviteter såsom.. inte dricka alkohol. Men jag får iaf spela fotboll, och det är trots allt viktigare i längden.  Är det någon annan som inte ska festa på fredag så hittar jag gärna på något. :p



"And all we have to lose is time
And what lose we leave behind
Stay around and we will shine"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0