Och där.

Nu var det officiellt även för mig. Ingen idé att sitta där och slöa liksom.

Ja man har ju kunnat följa grevenlinus.blogg.se under en längre period nu, samt potentialen.blogg.se och även min vapendragare Petter på izzysparks.blogg.se. Så det är bara att bita tag i den gamla julkärven och fatta någonting mjukt. "Om man säger".



Med enbart en knappa 20 minuter kvar till julafton kan man ju inte låta bli att undra vart hösten har tagit vägen? Har året varit som planerat? Har man uppnått allt man velat? Hur ska det bli nästa år? Eller nä förresten... skit i det. Ingen mening att grubbla på vad som varit eller vad som komma skall.. Man får väl ändå försöka göra det bästa av nuet istället!



Som på onsdag till exempel, då är det dags för mig att plocka fram de gamla skorna från hyllan och återigen visa gamla Fridlevstad hur man spelar det där som kallas för fotboll. Jag är tillräckligt taggad för att nästintill glömma bort att det faktiskt är imorgon man firar jesus och hans födelse. Eller när han nu föddes. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket.



Nog om mig! Jag vill önska alla jag känner (ingen nämnd, ingen glömd) en RIKTIGT GOD JUL!





Kommentarer
Postat av: han på bilden

WUNDERBARUT!!!!!!!!!!!!!!!

2007-12-23 @ 23:49:14
URL: http://izzysparks.blogg.se
Postat av: Anton N

Blir ju stammis här!

2007-12-23 @ 23:54:35
URL: http://potentialen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0